Produktové dlaždice
Produktová dlaždice zobrazuje hlavní údaje produktu jako název, fotku, skladovou dostupnost, cenu nebo třeba tlačítko "Koupit". Vyskytuje se ve výpisu katalogu, ve výsledcích vyhledávání nebo ve specializovaných sekcích (novinky, oblíbené atd.). Údaje, které se na této dlaždici zobrazují, lze ovlivnit v nastavení e-shopu. Podíváme se také, jaké jsou možnosti jejich uspořádání.
Uživatelsky definovaný obsah
Produktová dlaždice může obsahovat uživatelsky definovaný obsah. Ten může tvořit prostý text, ale také hodnoty konkrétních vlastností, které se k produktu vztahují.
Produktová dlaždice s uživatelsky definovaným obsahem
Formátování obsahu, hyperlinky
Text lze také formátovat a barevně zvýrazňovat. Je také možné vložit proklik na zboží se stejnou hodnotou dané vlastnosti. Např. u knih to může být autor, ilustrátor nebo nakladatelství, u výpočetní techniky kapacita paměti nebo typ procesoru.
Podmíněné zobrazení
Někdy se hodí, aby byl určitý element zobrazen pouze tehdy, má-li daná vlastnost vůbec nějakou hodnotu (je neprázdná). I toto je možné v definici dlaždice určit.
Jak na to?
Podrobné informace o definování obsahu dlaždic s návodem naleznete zde v dokumentaci.
Rozvržení dlaždic v e-shopu
Katalog produktů je tvořen produktovými dlaždicemi. V základní šabloně ContOS e-shopu existují dva režimy zobrazení: třísloupcový a jednosloupcový režim. Zákazník může mít možnost si tyto dva režimy přepínat a optimalizovat si tak svůj pohled na produktový katalog.
Jednosloupcový režim
Jednosloupcový režim zobrazení dlaždic
Třísloupcový režim
Třísloupcový režim zobrazení dlaždic
Příslušný typ rozvržení lze ale přednastavit přímo v ContOSu v nastavení e-shopu. Tam lze také tuto možnost zcela vypnout nebo ponechat pouze konkrétní rozvržení.
Ve výchozím stavu je zobrazen třísloupcový režim bez možnosti přepnutí. K dispozici je dále buď režim jednosloupcový nebo třísloupcový s možností přepnutí.
Podrobné informace o rozvržení dlaždic naleznete zde v dokumentaci.