image
image
image
image

Štítky na zboží

Štítky u produktů umožňují intuitivní orientaci zákazníků ve vašem sortimentu a upozorní na to, když je produkt v akci, ve výprodeji, když je k němu přidán dárek nebo když je na něj doprava zdarma. Štítky také označujeme produkty, které jsou něčím zajímavé, zkrátka ty, na které chceme přilákat pozornost zákazníka.

Podle štítků může zákazník produkty také filtrovat, tedy zobrazit si pouze takové, které jsou v akci, či ve slevě.

ContOS umožňuje ke každému produktu přidat neomezeně uživatelsky definovaných štítků. Štítky lze ke zboží přiřazovat ručně nebo na základě kritérií: např. označ štítkem "sleva" všechny produkty, u kterých došlo ke zlevnění nebo které mají vlastnost s určitou hodnotou. Stejně jako štítek "novinka" může být definován takto: označuj tímto štítkem všechny produkty, u kterých neuplynulo sedm dní od jejich prvního zveřejnění. Výhodou je, že se tyto štítky přidělují (a odebírají) automaticky a nemusíme je stále kontrolovat. Zároveň ale stále máme možnost mít nad přiřazením štítků plnou kontrolu.

Popisek na každém štítku může být v různých jazycích, a tak ani cizojazyční zákazníci nepřijdou o kouzlo slov "novinka" či "sleva" ve svém jazyce.

Při definici štítku si můžeme zvolit vlastní barvu podkladu a písma a také to, zda bude štítek na fotce produktu umístěn nalevo či napravo. Měnit lze také pořadí štítků.

Přečtěte si více v našem článku Štítky na zboží.