Jak se obrátit na podporu?
Své požadavky na podporu, hlášení chyb nebo problémů s aplikací můžete směrovat na on-line HELPDESK, kde lze pak snadno sledovat jejich historii i způsob řešení.
Tip: Nejjednodušší způsob je zaslat požadavek e-mailem na podpora@contos.cz
Podpora pro aplikaci ContOS a ContOS E-shop je dostupná také z kontaktů na našich stránkách.
Vzdálená pomoc
Pokud lze problém vyřešit zásahem přímo na vašem počítači, můžeme se připojit vzdáleně. Používáme k tomu programy TeamViewer nebo DWService. Oba fungují na podobném principu: do svého počítače si stáhnete malý soubor, spustíte jej a na obrazovce uvidíte kód ID a heslo. Oba údaje poté předáte naší podpoře, která se bude moci na dálku připojit k vašemu počítači a pracovat s ním stejně jako když by seděla přímo u něj. Nad vším máte plnou kontrolu, na obrazovce vidíte vše, co se děje. Po ukončení vzdáleného přístupu se již nedá na váš počítač znovu připojit aniž byste opět předali připojovací údaje.
Tip: Při požadavku na vzdálenou pomoc sdělte podpoře, který program pro připojení používáte. Před tím, než podporu kontaktujete, doporučujeme mít již spuštěný program na vzdálenou podporu a připravené připojovací údaje. Přispěje to k rychlejšímu vyřízení požadavku.
TeamViewer
Velmi rozšířená a populární aplikace pro vzdálenou podporu. Aktuálně podporujeme připojení ve verzi 11. Doporučujeme proto stáhnout si TeamViewer z našeho odkazu zde.
Stažený soubor spusťte. Připojovací údaje Vaše ID a Heslo sdělte naší podpoře. Toto okno nezavírejte, protože jinak by se připojení ukončilo.
DWServis
Alternativa k TeamVieweru, která je zdarma ke stažení zde.
Stažený soubor spusťte a na první straně průvodce zaškrtněte volbu "Spustit". Po potvrzení se zobrazí stránka s připojovacími údaji.
Připojovací údaje Uživatel a Heslo sdělte naší podpoře. Toto okno nezavírejte, protože jinak by se připojení ukončilo.