Zpracování objednávek

Nové objednávky se ze všech e-shopů stahují (a zároveň i aktualizují) automaticky během synchronizace dat. Nové objednávky se objevují v seznamu objednávek a mají počáteční stav "nepotvrzená".

Další zpracování těchto objednávek se děje již standardní cestou, nejlépe přes Hromadné zpracování objednávek.

Modul Hromadné zpracování objednávek umožňuje automatizovat proces vyřízení objednávek. Pro každou objednávku lze vygenerovat daňový doklad, záznam o expedici, změnit její stav, vytvořit e-mailovou zprávu s daňovým dokladem jako přílohou, odeslat avízo pomocí SMS, popř. vytisknout dodací listy a podobně.

Doporučený postup při zpracování objednávky je uveden v tomto článku.

Obr. 1 - Průvodce hromadným zpracováním objednávek v ContOSu.

Obr. 1 - Průvodce hromadným zpracováním objednávek v ContOSu.