Kontaktní údaje
Kontaktní údaje obsahují kromě názvu firmy a e-mailu i spoustu dalších, často povinně zveřejňovaných údajů (IČ, DIČ, zápis v OR). Vše potřebné je na záložce Kontakty v detailu Nastavení e-shopu.
Jednotlivé sekce kontaktů korespondují s podobnými sekcemi e-shopu.
Obr. 1 - Nastavení kontaktních údajů e-shopu.
1 - Název firmy, identifikační údaje a adresa.
2 - Telefon zákaznické podpory
3 - Komunikační E-mail e-shopu. Vyplníte-li také pole jméno, bude se zákazníkovi zobrazovat v mailové klientovi:
4 - Odkazy na sociální sítě, ve kterých jste aktivní. Vyplňte ty, které jsou pro vás aktuální. Hodnotou je vždy celá adresa k vašemu profilu. Tyto údaje jsou pak prezentovány v zápatí e-shopu.
5 - Logo vašeho e-shopu. Doporučený rozměr je 250x90 pixelů a formát PNG. Pokud jsou rozměry jiné, budou přizpůsobeny. Logo se přidává (nebo odebírá) pomocí dvou tlačítek se symbolem fotoaparátu.
6 - Favicon, nebo-li ikona, která se zobrazuje v záložce se stránkou v internetovém prohlížeči:
7 - Zápis v Obchodním nebo živnostenském rejstříku, který je ze zákona povinným údajem, a který je také v e-shopu uváděn na kontaktní stránce.
8 - Mapa. Podporovány jsou jakékoli mapy, které umožňují sdílet polohu ve formátu vhodném pro vkládání do HTML stránek. Asi nejčastěji to budou mapy ze Seznamu nebo z Google. Na mapách hledejte funkci "Sdílet" a pak volbu "Vložit mapu do vlastních stránek", která vám poskytne kód, který umístíte do tohoto pole v ContOSu. V obou případech bude kód vypadat podobně jako je na tomto obrázku. Mapa je zobrazována na kontaktní stránce.
9 - Poznámka je zobrazena v dolní části kontaktní stránky a může v ní být uvedena jakákoli doplňující informace ke kontaktu, např. otevírací doba.
Na obrázcích níže je vidět, jak jsou tyto údaje prezentovány na eshopu. Zde vidíme záhlaví eshopu s logem a vlevo s telefonem na zákaznickou podporu.
Obr. 2 - Kontaktní údaje v záhlaví e-shopu.
Stránka kontakty zobrazuje vše, co je uvedeno na kartě kontakty. Mapa, adresa, odkazy na sociální sítě a také komunikační formulář, pomocí kterého může zákazník poslat zprávu. Zpráva bude doručena na e-mail, uvedený v nastavení e-shopu a její kopie také na e-mail, který uvede zákazník.
Obr. 3 - Kontaktní stránka e-shopu.
Název e-shopu pro mobilní verzi
V nastavení je také možnost určit nadpis, který se bude zobrazovat v záhlaví mobilní verze e-shopu.
Výsledek pak vypadá takto: