Heureka - Ověřeno zákazníky
Heureka: Díky této službě mohou zákazníci, kteří ve vašem e-shopu dokončili objednávku, ohodnotit svou zkušenost s nákupem. Zpravidla po 6 dnech od vytvoření objednávky zákazníkem je zaslán na jeho email ponákupní dotazník. Služba je zcela zdarma a pomůže vám díky ověřeným recenzím zvýšit důvěryhodnost vašeho e-shopu.
Jak si službu Ověřeno zákazníky zprovoznit?
1. Navštivte svůj účet na Heurece
Pro aktivací služby ověřeno zákazníky je třeba si prostudovat obchodní podmínky a odsouhlasit je. K aktivaci se dostanete přes formulář v administraci, kde pouze zkontrolujete předvyplněné údaje pro smlouvu ke službě a doplníte funkční e-mailovou adresu, na kterou budete chtít zasílat vyplněné dotazníky.
Odkaz: https://sluzby.heureka.cz/n/sluzby/certifikat-spokojenosti/
2. Získejte tajný klíč
Tajný klíč pro Ověřeno zákazníky, je zobrazen v Heureka účtu. Budete ho potřebovat pro nastavení v ContOSu. Ideálni si ho zkopírujte pomocí CTRL+C (označit a zkopírovat). Poté se přesuňte do ContOSu.
3. Nastavení v ContOSu
Přejděte do nastavení a klikněte na Správa služeb. Najeďte na řádek, kde je definice vašeho e-shopu a klikněte na Detail.
Na detailu nastavení e-shopu se přepněte na záložku Nastavení a pak v dolní části klikněte na záložku Nastavení 3. Zaškrtněte službu Heureka a do políčka vložte získaný tajný klíč, který identifikuje váš obchod na Heurece. Klikněte na Uložit a nastavení zavřete.
Posledním krokem je provést synchronizaci, aby se nastavení přeneslo do e-shopu. Pokud vám synchronizace běží automaticky, stačí vyčkat, až synchronizace proběhne nebo jí provést ručně.
4. Ověření správného nastavení
Funkčnost nastavení ověříte tak, že v závěrečném kroku v košíku e-shopu se zobrazí zaškrtávací box, kde si může zákazník zakázat odesílání dat na Heureku.
Až Heureka obdrží první zaslaná data, pak se ve vašem Heureka účtu objeví informace o aktivaci a také o počtu objednávek, které se do tohoto programu přihlásily.